ទ្រឹស្តី The Theory
II. ទ្រឹស្តី
២.១ លក្ខណះទូទៅ
ការលើកទឹកចិត្តជាកត្តាមួយនៃការជុំរុញអោយបុគ្គលិកមានឆន្ទៈ ក្នុងការធ្វើការងារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងជោគជ័យលើកាងារបស់ខ្លួន។ ហើយវាក៍ជាកាចាប់អារម្មណ៏នៅក្នុងការងារនិងខិតខំប្រឹងប្រែងដើម្បីអោយការងារមានគុណភាពផងដែរ។មិនថាតែអ្នកគ្រប់គ្រងទេ សូម្បីតែពួកគេយកចិត្តទុក
ដាក់ក្នុងការងារប្រកបដោយស្មារតីប្រុងប្រយ័ត្តខ្ពស់ ដើម្បីសំរេចបានគោលដៅ
របស់អង្គការ។ នៅក្នុងផ្នែករដ្ឋបាលត្រូវតែមានគោលនយោបាយ និងយុទ្ធសាស្រ្ត
អោយបានគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីធ្វើអោយបុគ្គលិករបស់អង្គការទទួលបានការពេញ
ចិត្តនៅក្នុងអង្គភាព។
Theory |
២.១.១ និយមន័យការលើកទឹកចិត្ត
- ការលើកទឹកចិត្ត គឺជាការធ្វើអោយមានភាពពេញចិត្តនឹងការងាហើយអោយមានប្រតិបត្តិការបានខ្ពស់និងអក្បកិរិយាអោយមានភាពល្អប្រសើ។
- ការលើកទឹកចិត្ត គឺជាការតាំងចិត្តបង្កើតនូវកិច្ចប្រឹងប្រែង ដើម្បីសំរេច
ដល់គោលដៅ រឺវត្ថុបំណងរបស់អង្គភាពជាសេចក្តីត្រូវការចំណង់ រឺហេតុផល
ក្នុងចំណោមបុគ្គទាំងឡាយ ដែលអាចជុំរុញអោយពួកគេសំរេចបាននូវគោល
ដៅរបស់បុគ្គល ក៍ដូចគ្នាផងដែរនូវគោលដៅរបស់អង្គភាព។
២.១.២ គោលបំណងនៃការលើកទឹកចិត្ត
ការសិក្សាដែរបានធ្វើឡើងដោយអ្នកស្រាវជ្រាវ បានបង្ហាញនូវឥទ្ធិពលនៃ
ការលើកទឹកចិត្តដូចខាងក្រោមៈ
- បង្កើតនូវកេរ្ត៏ឈ្មោះ(ទាំងបរិមាណ និងគុណភាព)
-
បង្កើននូវប្រសិទ្ឋភាពការងារ(ដោយចៀសវៀងការបាត់បង់ពេលវេលា
និងធនធាន)
- បង្កើ់តសីលធម៌ការចូលរួមដោយអំណរសាទរនៅក្នុងសកម្មភាពការងា
តាំងចិត្តព្យាយាមធ្វើការ ដើម្បីសំរេចបាននូវគោលដៅរបស់អង្គការ ធ្វើអោយ
មានមោទនៈភាពចំពោះខ្លួននៅក្នុងការងារ និងមោទនៈភាពរបស់អង្គភាព។
- បង្កើតឡើងនូវភាបស្មោះត្រង់ចំពោះអង្គភាព មានការតាំចិត្តធ្វើការងារ
- កាត់បន្ថយនូវបញ្ហាវិន័យដូចជាៈ អវត្តមាន និងការមកមិនទាន់ពេលវេលា
- កាត់បន្ថយជុំលោះក្នុងអង្គភាព។
ទ្រឹស្តី The Theory
Reviewed by khmerkhasikor
on
8:46 PM
Rating:
No comments:
Post a Comment