ផែនការអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គងអាហារ

ផែនការអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គងអាហារ

          I. សេចក្តីផ្តើម
ដោយសារតែប្រទេសកម្ពុជាយើងជាប្រទេសមួយដែលមានប្រជាជនភាគច្រើនប្រកប
របរអាជីវកម្ម និងមួយចំនួនទៀតប្រកបអាជីវកម្មទៅតាមជំនាញរបស់ខ្លួន។ យ៉ាងណាម៉ិញ​អាជីវកម្មផ្គតផ្គងម្ហូបអាហាក៍ជាអជីវកម្មមួយដែលមានការនិមយចូលចិត្តរបស់ប្រជាជនជាតិ និងអន្តរជាតិដែលរវល់នឹងការងារ


ផែនការអាជីវកម្ម
Planning For Resturant
   II.ទស្សនៈវិស័យ
ដោយសារតែប្រទេសកម្ពុជាយើងមានសក្តានុពលខាងទេសចរណ៍ដូច្នេះហើយទើបយើង រំពឹងទុកថាកំនើនភ្ញៀវទេសចរណ៍ និងអ្នកវិនិយោគនៅកម្ពុជានិងមានការរីកចំរើនឥតឈប់ ឈរដែរនេះហើយជាកក្តាឆ្លុះបញ្ជាំងអោយឃើញមានអាជីវកម្មផ្តល់សេវាម្ហូបអាហារ និង មានភាពល្អប្រសើឡើងនាពេលអនាគត់។
ហាងយើងខ្ញុំ និងក្លាយជាហាងមួយដែលមានសេវាកម្មល្អ​ក្នុងការផ្គងផ្គងអាហារមានតំលៃ
សមរម្យ​និងប្រកបដោយផាសុភាព។
       III.បេសកម្ម
ធ្វើយ៉ាង​ណាអោយផលិតផលម្ហូបអាហាររបស់យើងមានដំណើរការលូនល្អ និងទទួ លបានជោគជ័យ។
       IV.គោលដៅ
គោលដៅរបស់ហាងយើងខ្ញុំគឺផ្តត់ផ្គងអាហារទៅតាមសណ្ឋាគា ផ្ទះសំណាក់
និងក្រុមហ៊ុនផ្សេងៗ។ ចំពោះគោលដៅរយៈពេលខ្លីរបស់យើងគឺចង់អោយភ្ញៀវរឺអតិថិជន បានស្គាល់នូវផលិតផលរបស់ហាងខ្ញុំ និងអាចឈរជើងនៅលើទីផ្សារបានដោយមិនមាន ការខាតបង់រឹខាតបន្តិបន្តួចក្នុងរយៈពេលប្រាំខែដំបូងព្រមទាំងធ្វើការចែកចាយម្ហូបអាហារទៅតាមខណ្ឌនានានៅក្នុងទីក្រុងភ្នំពេញ។ បន្ទាប់មកទៀតគឺនៅពេលដែលអាជីវកម្មនេះ ដំណើការបានល្អគឺហាងយើងខ្ញុំនិងមានគំរោងទាក់ទង និងពង្រីកសាខាតាមខណ្ឌនានា ដើម្បីងាយស្រួលក្នុងការដឹកជញ្ចូនអាហារបានទាន់ពេលវេលា។

         V.គោលបំណង
ធ្វើយ៉ាងណាអោយហាងរបស់យើងមានឈ្មោះល្បីល្បាញមានអតិថិជនច្រើន  និង
ទទូល បានប្រាក់ចំណេញអោយកាន់តែច្រើនថែមទៀត។
       VI.គន្លឹះទទួលបានជោគជ័យ
-       មានទំនាក់ទំនងជាមួយសណ្ឋាគា ផ្ទះសំណាក់ និងក្រុមហ៊ុន(មានន័យថាយើង
ត្រូវចុះទៅសាកសួរអតិថិជនដោយផ្ឬាល់ថាតើគាត់មានចំណាប់អារម្មណ៍យ៉ាងណាដែលចំ ពោះសេវកម្មផ្គត់ផ្គងម្ហូបអាហារបស់ហាងយើងព្រោះថាផលិតផលរបស់យើងមានតំលៃថោកសមរម្យ និងគុណភាពនិងរស់ជាតិឆ្ញាញ់។

-       រូបមន្តនៃការធ្វើ(មានន័យថាពេលយើងមានរូបមន្តល្អក្នុងការធ្វើម្ហូបវាធ្វើអោយ ​
ផលិតផលរបស់យើងទទួលបានលទ្ធផលល្អទាំងបរិមាណ និងគុណភាពល្អជាងផលិតផល អ្នកដ៍ទៃ។

អំពីហាង

        ផលិតផល
.
មុខម្ហូប
ឆាខ្ញី
ប្រភេទ
ច្រើន
តំលៃ
3.50$
សាច់មាន់អាំង
3.50$
សាច់គោអាំង
4.00$
អាម៉ុក
3.50$
ញុំា
ច្រើន
2.50$
បាយឆា
ច្រើន
2.00$
សំឡការី
ច្រើន
3.50$
សៃយ៉
ច្រើន
​​​​          3.00$
ទ្រព្យដុត
ច្រើន
3.00$
១០
ឆាបន្លែគ្រប់មុខ

3.00$
១១
ឆាក្តៅ
ច្រើន
3.50$
១២
មាន់ឆាគុលស្លឹកគ្រៃ

4.00$
១៣
បង្គាឆាខ្ទិះ

5.00$
១៤
ត្រីបំពង

5.50$
១៥
ត្រីចំហ៊ុយមីសួ

5.00$
១៦
ខបង្កងខ្ញីខ្ជី

6.50$
១៧
តុងយុំា
ច្រើន
4.00$
១៨
ឆាមឺកម្រេចខ្ចី

4.50$
១៩
សំឡម្ជូរគ្រឿងសាច់គោ

3.50$
២០





ទំរងនៃអាជីវកម្ម
ហាងយើងខ្ញុំជាប្រភេទអាជីវកម្ម​ពហុកម្មសិទ្ធិហើយត្រូវបានចុះបញ្ជីដោយចៅសង្កាត់

សមាជិកភាគហ៊ុន

.
​ឈ្មោះសមាជិកភាគហ៊ុន
ចំនួន
សរុប
លោក​ អេង​ វិឆៃ
៣៧៥០$
៣៧៥០$
    លោក អ៊ួន សុគន្ធា
៣៧៥០$
​​​​​                         ៣៧៥០$
កញ្ញា យូ​ សុខនី
៣៧៥០$
៣៧៥០$
       កញ្ញា  ធាវី
៣៧៥០$
៣៧៥០$



​​                     ​    ១៥០០០$






5​ . សមាជិកបុគ្គលិក និងប្រាក់បៀវត្សន៍
.
មុខតំណែង
ចំនួន
ប្រាក់ខែ(ដុល្លា)
សរុប
ផ្នែកទីផ្សា
១០០$
១០០$
ផ្នែកចុងភៅ
១០០$
២០០
អ្នកបំរើ
៧០$
១៨០$
សន្តិសុខ
៥០$
៦០$
សរុប


៥៤០$


. ដំណើរការប្រតិបត្តិរបស់ហាង​និងគំនួសបំព្រួញ
.១ អតិថិជនផ្ទាល់
គឺជាអតិថិជនដែលមកទិញអាហាផ្ទាល់ចំនែកតំលៃគឹថោកជាងអតិថិជនជាដៃគូ។
បុគ្គលិកផ្នែកទទួលភ្ញៀវតំរូវការអតិថិជនថាតើអតិថិជនត្រូវការសេវាកម្មបែបណា? និងធ្វើការណែនាំអតិថិជននូវ សេវាកម្មដែលខ្លួនមាន និងពេលវាលា។
.​ អតិថិជនជាដៃគូ
រាល់អតិថិជនជាដៃគូដូចជា សណ្ឋាគា ផ្ទះសំណាក់ ក្រុមហ៊ុនត្រូវមានកិច្ចសន្យាដោយក្នុង នោះក្រុមហ៊ុនត្រូវផ្តល់ពត៍មានដល់ម្ចាស់ហាងៈ
-   ផ្តល់់នូវប្រវត្តិការកកើតឡើងរបស់ក្រុមហ៊ុនដូជា ឈ្មោះ អាស័យដ្ឋានពិតប្រាកដ
-   ចំនួនបុគ្គលិកដែលផ្តល់សេវាកម្មពេលវាលាដឹកជញ្ចូន






គំនូសបំព្រួញនៃសង្វាក់ផលិតកម្ម
អតិថិជនផ្ទាល់
ផ្នែកទទួលភ្ញៀវ
ផ្នែកទទួលទូរស័ព្ទ
ផ្នែកចុងភៅ
ផ្នែកគិតលុយ
អ្នកបំរើ
អតិថិជនផ្ទាល់
អ្នកដឹកជ្ជូន
អតិថិជនជាដៃគូ
អតិថិជនដែលជាដៃ
រចនាសម្ព័ន

 

ម្ចាស់ហាង
អ្នកបំរើ ប្រុស២នាក់
អ្នកបំរើស្រី២នាក់
សន្តិសុខ១នាក់
ចុងភៅ ២នាក់
អ្នកទីផ្សា
 



















តួនាទីរបស់បុគ្គលិក
-        ម្ជាស់ហាង(អ្នកគ្រប់គ្រង)មានតួនាទីត្រួតពិនិត្យនិងមើលការខុសត្រូវទូទៅនៅក្នុងហា
ងហើយនិងទៅលើប្រាក់បៀលរត្សបុគ្កលិកទៅតាមការងារបស់បុគ្គលិកតែម្តង
-        បុគ្គលិក​ទីផ្សា មានតួនាទីជាអ្នកវិភាគនៅលើទីផ្សា និងជាអ្នកទំនាក់ទំនងនជាមួយ អតិថិជននិងជាអ្នកផ្សព្វផ្សាយទៅដល់មជ្ឈដ្ឋានខាងក្រៅ។
-        ចុងភៅ មានតួនាទីជាអ្នកផ្សំគ្រឿង និងចំអិនម្ហូប អ្នកបញ្ជាទិញសម្ភារៈក្នុងផ្ទះបាយ
-        បុគ្គលិកផ្នែកបំរើមានតួនាទីជាអ្នកបំរើភ្ញៀវនៅក្នុងហាង និងដឹកម្ហូបទៅដោយអតិថិ ជនគោលដៅផ្សេងៗដែលអតិថិជនបញ្ជាទិញ។
-        បុគ្គលិកផ្នែកសន្តិសុខមានតួនាទីជាអ្នកទទួលភ្ញៀវ មើលការខុសត្រូវសម្ភារៈរបស់ ភ្ញៀវ។


​សេវាកម្ម
នៅក្នុងហាងយើងខ្ញុំមានបំរើសេវាកម្មផ្គងផ្គង់ម្ហូបអាហាខ្មែរជូនដល់អតិថិជនទាំងជាតិ និង​អន្តរជាតិហើយនិងដឹកអតិថិជនដល់ទីកន្លែង និងលក់ផ្ទាល់នៅទីកន្លែង។​ លើសពីនេះទៅទៀតហាងរបស់យើងខ្ញុំមានអាហារខ្មែរជាច្រើនមុខទៅតាមតំរូវការរបស់អតិថិជន តំលៃសមរម្យសេវាកមុ្មរហ័សទាន់ចិត្ត បុគ្កលិក រុះរាយរាក់ទាក់




ផែនការទីផ្សារ
ចំពោះផែនការទីផ្សារវាគឺជាផ្នែកមួយយ៉ាងសំខាន់នៅក្នុងដំណើការអជីវកម្មរបស់យើងខ្ញុំ ព្រោះថាប្រសិនបើយើងធ្វើផែនការទីផ្សាពុំបានត្រឹមត្រូវទេនោះវាពិតជាធ្វើអោយអាជីវកម្ម របស់យើងខ្ញុំពុំទទួលបានជោគជ័យឡើយ។
ហេតុដូច្នេះហើយដើម្បីឳ្យអាជីវកម្មទទួលបានជោគជ័យនោះគឺក្រុមហ៊ុនយើងខ្ញុំបានផ្តោត យកចិត្តទុកដាក់ទៅលើធាតុសំខាន់ទាំងបួនគឺផលិតផល​​ ទីផ្សារចែកចាយ និងការ ផ្សព្វផ្សាយ។
. ផលិតផល
            ចំពោះផលិតផលវិញគឺហាងរបស់យើងខ្ញុំមានតែម្ហូបអាហាខ្មែរប៉ុណ្ណោះ។ហើយមានរស់
ជាតិឆ្ញាញ់បរិមាណសមរម្យនិងតំលៃថោកសមរម្យផងដែល។​ មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះគឺហាងយើងខ្ញុំ និងខិតខំរកនូវមុខម្ហូបប្លែកៗបន្ថែមទៀតសំរាប់បំរើតំរូវកាអតិថិជន

.​ តម្លៃ
        ជាកក្តាមួយសំខាន់បន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុនបានបង្កើតផលិតផលរួចមកពោលគឺនៅក្នុងដំ ណាក់កាលនៃការបើកដំណើការដំបូងគឺហាងយើងខ្ញុំបានកំណត់ថ្លៃ(ម្ហូប)អោយមាន កម្រិតមួយដែលអតិថិជនអាចទទួលយកបាននៅលើទីផ្សារដែលមានរួចមកហើយនោះ ក្នុងគោលបំណងដើម្បីទាក់ទាញអតិថិជន។
គ ទីផ្សារចែកចាយ នៅក្នុងដំណាក់កាលនៃការបើកដំណើការអាជីវកម្មគឺហាងបានចែក ចាយតែនៅតាម សណ្ឋាគារ​ ផ្ទះសំណាក់​ ក្រុមហ៊ុន និង​អតិថិជនផ្ទាល់។
. ផ្សព្វផ្សាយ  ចំការផ្សព្វផ្សាយអំពីផលិតផលគឺហាងយើងខ្ញុំបានជ្រើសរើសយកប្រភេទ នៃការផ្សព្វផ្សាយមួយចំនួនដូចខាងក្រោមៈ
        ការផ្សព្វផ្សាយដោយផ្ទាល់
-       ការចុះផ្សព្វផ្សាយដោយផ្ទាល់ដល់អតិថិជនតាមក្រុមហ៊ុនរឺកន្លែននានា
-       ការលើកឡើងនៅពេលណាមានអង្គប្រជុំ សិក្ខាសិលាផ្សេងៗ
-       តាមរយៈការបង្កើតកម្មវិធីវិទ្យុ និងទូរទស្សន៍
-       តាមរយៈការជួបសភាសជាមួួអតិថិជន
២ ការផ្សព្វផ្សាយដោយប្រយោល
-       តាមរយៈកញ្ចក់ទូរទស្សន៍
-       តាមរយៈខិតប័ណ្ណចែកចាយ
-       តាមរយៈទស្សនាវដ្តី
-       តាមប្រព័ន្ធសំលេង(វិទ្យុ)


. កាប្រគួតប្រជែង
    ​  នេះជាចំនុចមួយដែលយើងត្រូវយកចិត្តទុកដាក់ព្រោះថាហាងរបស់យើងទើបនឺងបើក រឺចូលទីផ្សារក្រោយគេនេះហើយជាកត្តាមួយដ៍ចាំបាច់ដែលយើងត្រូវសិក្សាអោយបានច្បាស់លាស់អំពីការទទួលយកបានពីសំណាក់អតិថិជន ជាពិសេសកត្តាតំលៃ។ ទៅលើបញ្ហា នេះហាងយើងបានកំណត់នូវតំលៃមួយសមរម្យចំពោះអតិថិជនព្រមទាំងទាមទាការបំរើសេ វាកម្មអោយបានល្អចំពោះអតិថិជនរបស់យើង។

       
. ផែនការអាជីវកម្ម
រាល់អាជីវកម្មនីមួយៗមិនថាអាជីវកម្មខ្នាត់តូចរឺធំនោះទេគឺតែងតែមានយុទ្ធសាស្រ្ត
រៀងខ្លួនទៅតាមប្រភេទរបស់ខ្លួនដូចនេះហើយទើបអាជីវកម្មផ្គងផ្គងម្ហូបអាហាររបស់ ហាង យើងខ្ញុំបានជ្រើសរើសយុទ្ធសាស្ត្រខិតចូលទីផ្សារព្រោះថាប្រសិនបើផលិតផលយើងអាច ឈរ​​ជើងនៅលើទីផ្សារបានហើយមានអតិថិជនស្គាល់ពីផលិតផលយើងហើយទទូល ស្គាល់នូវគុណភាពរសជាតិ និងអត្ថប្រយោជន៍របស់ផលិតផលយើងខ្ញុំ។
មូលហេតុនេះហើយដែលធ្វើអោយយើងជ្រើសរើសយុទ្ធិសាស្រ្តខិតចូលទីផ្សារមកប្រើព្រោះ ថាអាជីវកម្មប្រភេទនេះបើការណាយើងមិនខិតចូលជិតអតិថិជនទេនោះវាអាចមានមូល ហេតុដែលបណ្តាលអោយផលិតផលយើងមិនអាចឈរជើងនៅទីផ្សាបានយូអង្វេងទេ។



ការប្រើបា្រស់សម្ភារៈ
នៅក្នុងអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គងម្ហូបអាហារគឺចំាបាច់ត្រូវការនូវសំភារៈមួយចំនួនដើម្បីប្រើ
ប្រាស់នៅពេលដំណើការដែលសំភារៈទាំងនោះរួមមាន៖
.
ឈ្មោះសម្ភារៈ
ចំនួន
តំលៃ
សរុប
តុ
១៥
៣០$
៤៥០$
កៅអី



ចាន
ច្រើន


ចានស្រាក់
២៥


ស្រាបព្រា
ច្រើន


ចង្កឹះ
ច្រើន


កំសៀវទឹកក្តៅ
១៥


វែក
ច្រើន


ខ្ទះ


១០
ចង្រ្កាន


១១
ក្រធុន
ច្រើន


១២
កញ្រេញ
ច្រើន


១៣
កាំបិត
ច្រើន


១៤
ជ្រុញ


១៥
ទូទឹកកក
២០០$

១៦
ធូងទឹក


១៧
ឆ្នាំងបាយ


១៨
ហ្គេស


១៩
ទូដាក់ចាន-ឆ្នាំង……


២០














ផែនការហិរញ្ញវត្ថុ
ការប្រើប្រាស់ដើមទុន

ស្របតាមការបង្កើតឡើងរបស់ហាងដើម្បីបំរើនូវសេវាកម្មម្ហូបអាហារដែរជាតំរូវកា
របស់អតិថិជន ភ្ញៀវជាតិ​និងអន្តរជាតិហាងយើងខ្ញុំបានប្រើបាស់ទុនចំនួន​១៥០០០ដុល្លា។ ដែលត្រូវចំណាយទៅលើ
                                     
        តារាងការព្យាករណ៍ទៅលើប្រាក់ចំណាយ
.
ឈ្មោះសំភារៈ
ចំនួន
តំលៃ
សរុប
លិខិតបើកអាជីវកម្ម

១៥០$
១៥០$
ចំណាយលើសម្ភារៈតុបតែង

១០០$
៥០០$
ចំណាយទៅលើសេវាទូរសព្ទ័

២០០$
២០០$

ចំណាយទៅលើប្រាក់ខែបុគ្គលិក

៥៤០$
​៥៤០$
ចំណាយទៅលើទឹក-ភ្លើង

៤០០$
៤០០$
ចំណាយទៅលើការជួលអាគារ

៣៥០$
៤៥០$
ចំណាយទៅលើផ្លាកយីហោ

១៥០$
១៥០$
ចំណាយទៅលើម៉ូតូកង់បី

១០០០$
១០០០$
ចំណាយទៅលើម៉ូតូ

៨០០$
៨០០$
១០
ចំណាយទៅលើហ្គេស

២២$
២២$
១១
ចំណាយទៅលើសម្ភាៈផ្សេងៗ


៤០០០$
១៣
សរុប


៨២២២$






        ​                         គំរោងផែនការផលិតផល និងចំណូលពីការលក់រយៈពេលបីខែ

ប្រភេទផលិតផល
តំលៃក្នុង១ឯកតា
ត្រីមាសទី១

. ឆាខ្ញី
.៥០៛
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$

. សាច់មាន់អាំង
.៥០$
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$

. សាច់គោអាំង
.០០$
X៩០ថ្ងៃ=៣៦០$

.​ អាម៉ុក
.៥០$
X​៩០ថ្ងៃ=៣១៥$

. ញុំ
.៥០$
X៩០ថ្ងៃ=២២៥$

. បាយឆា
.០០$
X៩០ថ្ងៃ=១៨០$

. សំឡការី
.៥០$
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$

. សៃយ៉
.០០$
X៩០ថ្ងៃ=២៧០$

. ទ្រព្យដុត
.០០$
X៩០ថ្ងៃ=២៧០$

១០. ឆាបន្លែគ្រប់មុខ
.៥០$
X៩០ថ្ងៃ=២២៥$

១១. ឆាក្តៅ
.៥០$
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$

១២.ឆាក្តៅគុលស្លឹកគ្រៃ
.០០$
X៩០ថ្ងៃ=៣៦០$

១៣. បង្គាឆាខ្ទិះ
.០០$
X៩០ថ្ងៃ=៤៥០$

១៤. ត្រីបំពង
.៥០$
X៩០ថ្ងៃ=៤៩០$

១៥. ត្រីចំហ៊ុយមីសួ
៥០០$
X៩០ថ្ងៃ=៤៥០$

១៦. ខបង្កងខ្ញីខ្ចី
.៥០$
X៩០ថ្ងៃ=៥៨៥

១៧. តុងយុំា
.០០$
X៩០ថ្ងៃ=៣៦០$

១៨. ឆាម៉ឺកម្រេចខ្ចី
.៥០$
X៩០ថ្ងៃ=៤០៥$

១៩. ម្ជូគ្រឿងសាច់គោ
.៥០
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$

សរុប

៦៥២០$



ការវិភាគ SWOT

1.     ភាពខ្លាំង
-       ​មានសេវាកម្មល្អចំពោះអតិថិជន
-       ការវេចខ្ជប់ល្អ
-       មានការចុះបញ្ជីពាណិជ្ជកម្មត្រឹមត្រូវ
-       មានទីផ្សារច្បាស់លាស់
-       សេវាដឹកជញ្ជូនដល់ផ្ទះ
-       គុណភាពអាចទទួលយកបាន

ភាពខ្សោយ
-       ទើបតែបង្កើតថ្មី
-       ពិបាកទាញយកអតិថិជន
-       គូប្រកួតប្រជែងច្រើន
2.    ឱកាស
-       យើងមានទីផ្សារគោលដៅនេះជាហេតុហាងរបស់យើងខ្ញុំមានការកើនឡើងពីរ មួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃឥតឈប់ឈរពីសំណាក់អតិថិជនយ៉ាងច្រើនដោយសារការ ស្គាល់តៗគ្មាតាមរយៈអតិថិជន និងធ្វើឱ្យអាជីវកម្មរបស់ហាងយើងខ្ញុំកើងឡើង នូវប្រាក់ចំណូលបានច្រើន និងមានគម្រោងពង្រីកបន្ថែមដើម្បីតម្រុវការរបស់ អតិថិជន
3.    ការគំរាមគំហែង
-       ហិរញ្ញវត្ថុ
-       ច្បាប់របស់រដ្ឋាភិបាល

-       កត្តាសេដ្ឋកិច្ច
ផែនការអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គងអាហារ ផែនការអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គងអាហារ Reviewed by khmerkhasikor on 6:27 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.