ផែនការអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គងអាហារ
ផែនការអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គងអាហារ
I.
សេចក្តីផ្តើម
ដោយសារតែប្រទេសកម្ពុជាយើងជាប្រទេសមួយដែលមានប្រជាជនភាគច្រើនប្រកប
របរអាជីវកម្ម
និងមួយចំនួនទៀតប្រកបអាជីវកម្មទៅតាមជំនាញរបស់ខ្លួន។ យ៉ាងណាម៉ិញអាជីវកម្មផ្គតផ្គងម្ហូបអាហាក៍ជាអជីវកម្មមួយដែលមានការនិមយចូលចិត្តរបស់ប្រជាជនជាតិ
និងអន្តរជាតិដែលរវល់នឹងការងារ
Planning For Resturant |
II.ទស្សនៈវិស័យ
ដោយសារតែប្រទេសកម្ពុជាយើងមានសក្តានុពលខាងទេសចរណ៍ដូច្នេះហើយទើបយើង
រំពឹងទុកថាកំនើនភ្ញៀវទេសចរណ៍ និងអ្នកវិនិយោគនៅកម្ពុជានិងមានការរីកចំរើនឥតឈប់
ឈរដែរនេះហើយជាកក្តាឆ្លុះបញ្ជាំងអោយឃើញមានអាជីវកម្មផ្តល់សេវាម្ហូបអាហារ និង មានភាពល្អប្រសើឡើងនាពេលអនាគត់។
ហាងយើងខ្ញុំ និងក្លាយជាហាងមួយដែលមានសេវាកម្មល្អក្នុងការផ្គងផ្គងអាហារមានតំលៃ
សមរម្យនិងប្រកបដោយផាសុភាព។
III.បេសកម្ម
ធ្វើយ៉ាងណាអោយផលិតផលម្ហូបអាហាររបស់យើងមានដំណើរការលូនល្អ
និងទទួ លបានជោគជ័យ។
IV.គោលដៅ
គោលដៅរបស់ហាងយើងខ្ញុំគឺផ្តត់ផ្គងអាហារទៅតាមសណ្ឋាគា
ផ្ទះសំណាក់
និងក្រុមហ៊ុនផ្សេងៗ។ ចំពោះគោលដៅរយៈពេលខ្លីរបស់យើងគឺចង់អោយភ្ញៀវរឺអតិថិជន
បានស្គាល់នូវផលិតផលរបស់ហាងខ្ញុំ និងអាចឈរជើងនៅលើទីផ្សារបានដោយមិនមាន
ការខាតបង់រឹខាតបន្តិបន្តួចក្នុងរយៈពេលប្រាំខែដំបូងព្រមទាំងធ្វើការចែកចាយម្ហូបអាហារទៅតាមខណ្ឌនានានៅក្នុងទីក្រុងភ្នំពេញ។
បន្ទាប់មកទៀតគឺនៅពេលដែលអាជីវកម្មនេះ ដំណើការបានល្អគឺហាងយើងខ្ញុំនិងមានគំរោងទាក់ទង
និងពង្រីកសាខាតាមខណ្ឌនានា ដើម្បីងាយស្រួលក្នុងការដឹកជញ្ចូនអាហារបានទាន់ពេលវេលា។
V.គោលបំណង
ធ្វើយ៉ាងណាអោយហាងរបស់យើងមានឈ្មោះល្បីល្បាញមានអតិថិជនច្រើន និង
ទទូល បានប្រាក់ចំណេញអោយកាន់តែច្រើនថែមទៀត។
VI.គន្លឹះទទួលបានជោគជ័យ
- មានទំនាក់ទំនងជាមួយសណ្ឋាគា ផ្ទះសំណាក់ និងក្រុមហ៊ុន(មានន័យថាយើង
ត្រូវចុះទៅសាកសួរអតិថិជនដោយផ្ឬាល់ថាតើគាត់មានចំណាប់អារម្មណ៍យ៉ាងណាដែលចំ
ពោះសេវកម្មផ្គត់ផ្គងម្ហូបអាហារបស់ហាងយើងព្រោះថាផលិតផលរបស់យើងមានតំលៃថោកសមរម្យ
និងគុណភាពនិងរស់ជាតិឆ្ញាញ់។
- រូបមន្តនៃការធ្វើ(មានន័យថាពេលយើងមានរូបមន្តល្អក្នុងការធ្វើម្ហូបវាធ្វើអោយ
ផលិតផលរបស់យើងទទួលបានលទ្ធផលល្អទាំងបរិមាណ និងគុណភាពល្អជាងផលិតផល អ្នកដ៍ទៃ។
អំពីហាង
ផលិតផល
១
|
មុខម្ហូប
ឆាខ្ញី
|
ប្រភេទ
ច្រើន
|
តំលៃ
3.50$
|
២
|
សាច់មាន់អាំង
|
១
|
3.50$
|
៣
|
សាច់គោអាំង
|
១
|
4.00$
|
៤
|
អាម៉ុក
|
១
|
3.50$
|
៥
|
ញុំា
|
ច្រើន
|
2.50$
|
៦
|
បាយឆា
|
ច្រើន
|
2.00$
|
៧
|
សំឡការី
|
ច្រើន
|
3.50$
|
៨
|
សៃយ៉
|
ច្រើន
|
3.00$
|
៩
|
ទ្រព្យដុត
|
ច្រើន
|
3.00$
|
១០
|
ឆាបន្លែគ្រប់មុខ
|
|
3.00$
|
១១
|
ឆាក្តៅ
|
ច្រើន
|
3.50$
|
១២
|
មាន់ឆាគុលស្លឹកគ្រៃ
|
|
4.00$
|
១៣
|
បង្គាឆាខ្ទិះ
|
|
5.00$
|
១៤
|
ត្រីបំពង
|
|
5.50$
|
១៥
|
ត្រីចំហ៊ុយមីសួ
|
|
5.00$
|
១៦
|
ខបង្កងខ្ញីខ្ជី
|
|
6.50$
|
១៧
|
តុងយុំា
|
ច្រើន
|
4.00$
|
១៨
|
ឆាមឺកម្រេចខ្ចី
|
|
4.50$
|
១៩
|
សំឡម្ជូរគ្រឿងសាច់គោ
|
|
3.50$
|
២០
|
|
|
|
ទំរងនៃអាជីវកម្ម
ហាងយើងខ្ញុំជាប្រភេទអាជីវកម្មពហុកម្មសិទ្ធិហើយត្រូវបានចុះបញ្ជីដោយចៅសង្កាត់
សមាជិកភាគហ៊ុន
ល.រ
|
ឈ្មោះសមាជិកភាគហ៊ុន
|
ចំនួន
|
សរុប
|
១
|
លោក អេង វិឆៃ
|
៣៧៥០$
|
៣៧៥០$
|
២
|
លោក អ៊ួន សុគន្ធា
|
៣៧៥០$
|
៣៧៥០$
|
៣
|
កញ្ញា យូ សុខនី
|
៣៧៥០$
|
៣៧៥០$
|
៤
|
កញ្ញា ធាវី
|
៣៧៥០$
|
៣៧៥០$
|
|
|
|
១៥០០០$
|
|
|
|
|
5 . សមាជិកបុគ្គលិក និងប្រាក់បៀវត្សន៍
ល.រ
|
មុខតំណែង
|
ចំនួន
|
ប្រាក់ខែ(ដុល្លា)
|
សរុប
|
១
|
ផ្នែកទីផ្សា
|
១
|
១០០$
|
១០០$
|
២
|
ផ្នែកចុងភៅ
|
២
|
១០០$
|
២០០
|
៣
|
អ្នកបំរើ
|
៤
|
៧០$
|
១៨០$
|
៤
|
សន្តិសុខ
|
១
|
៥០$
|
៦០$
|
៥
|
សរុប
|
|
|
៥៤០$
|
៦. ដំណើរការប្រតិបត្តិរបស់ហាងនិងគំនួសបំព្រួញ
៦.១ អតិថិជនផ្ទាល់
គឺជាអតិថិជនដែលមកទិញអាហាផ្ទាល់ចំនែកតំលៃគឹថោកជាងអតិថិជនជាដៃគូ។
បុគ្គលិកផ្នែកទទួលភ្ញៀវតំរូវការអតិថិជនថាតើអតិថិជនត្រូវការសេវាកម្មបែបណា? និងធ្វើការណែនាំអតិថិជននូវ សេវាកម្មដែលខ្លួនមាន
និងពេលវាលា។
៧.
អតិថិជនជាដៃគូ
រាល់អតិថិជនជាដៃគូដូចជា សណ្ឋាគា ផ្ទះសំណាក់
ក្រុមហ៊ុនត្រូវមានកិច្ចសន្យាដោយក្នុង នោះក្រុមហ៊ុនត្រូវផ្តល់ពត៍មានដល់ម្ចាស់ហាងៈ
-
ផ្តល់់នូវប្រវត្តិការកកើតឡើងរបស់ក្រុមហ៊ុនដូជា
ឈ្មោះ អាស័យដ្ឋានពិតប្រាកដ
-
ចំនួនបុគ្គលិកដែលផ្តល់សេវាកម្មពេលវាលាដឹកជញ្ចូន
គំនូសបំព្រួញនៃសង្វាក់ផលិតកម្ម
អតិថិជនផ្ទាល់
|
ផ្នែកទទួលភ្ញៀវ
|
ផ្នែកទទួលទូរស័ព្ទ
|
ផ្នែកចុងភៅ
|
ផ្នែកគិតលុយ
|
អ្នកបំរើ
|
អតិថិជនផ្ទាល់
|
អ្នកដឹកជ្ជូន
|
អតិថិជនជាដៃគូ
|
អតិថិជនដែលជាដៃ
រចនាសម្ព័ន
|
ម្ចាស់ហាង
|
អ្នកបំរើ ប្រុស២នាក់
|
អ្នកបំរើស្រី២នាក់
|
សន្តិសុខ១នាក់
|
ចុងភៅ ២នាក់
|
អ្នកទីផ្សា
|
តួនាទីរបស់បុគ្គលិក
-
ម្ជាស់ហាង(អ្នកគ្រប់គ្រង)មានតួនាទីត្រួតពិនិត្យនិងមើលការខុសត្រូវទូទៅនៅក្នុងហា
ងហើយនិងទៅលើប្រាក់បៀលរត្សបុគ្កលិកទៅតាមការងារបស់បុគ្គលិកតែម្តង
-
បុគ្គលិកទីផ្សា
មានតួនាទីជាអ្នកវិភាគនៅលើទីផ្សា និងជាអ្នកទំនាក់ទំនងនជាមួយ អតិថិជននិងជាអ្នកផ្សព្វផ្សាយទៅដល់មជ្ឈដ្ឋានខាងក្រៅ។
-
ចុងភៅ
មានតួនាទីជាអ្នកផ្សំគ្រឿង និងចំអិនម្ហូប អ្នកបញ្ជាទិញសម្ភារៈក្នុងផ្ទះបាយ
-
បុគ្គលិកផ្នែកបំរើមានតួនាទីជាអ្នកបំរើភ្ញៀវនៅក្នុងហាង
និងដឹកម្ហូបទៅដោយអតិថិ ជនគោលដៅផ្សេងៗដែលអតិថិជនបញ្ជាទិញ។
-
បុគ្គលិកផ្នែកសន្តិសុខមានតួនាទីជាអ្នកទទួលភ្ញៀវ
មើលការខុសត្រូវសម្ភារៈរបស់ ភ្ញៀវ។
៧សេវាកម្ម
នៅក្នុងហាងយើងខ្ញុំមានបំរើសេវាកម្មផ្គងផ្គង់ម្ហូបអាហាខ្មែរជូនដល់អតិថិជនទាំងជាតិ
និងអន្តរជាតិហើយនិងដឹកអតិថិជនដល់ទីកន្លែង និងលក់ផ្ទាល់នៅទីកន្លែង។ លើសពីនេះទៅទៀតហាងរបស់យើងខ្ញុំមានអាហារខ្មែរជាច្រើនមុខទៅតាមតំរូវការរបស់អតិថិជន
តំលៃសមរម្យសេវាកមុ្មរហ័សទាន់ចិត្ត បុគ្កលិក រុះរាយរាក់ទាក់
ផែនការទីផ្សារ
ចំពោះផែនការទីផ្សារវាគឺជាផ្នែកមួយយ៉ាងសំខាន់នៅក្នុងដំណើការអជីវកម្មរបស់យើងខ្ញុំ
ព្រោះថាប្រសិនបើយើងធ្វើផែនការទីផ្សាពុំបានត្រឹមត្រូវទេនោះវាពិតជាធ្វើអោយអាជីវកម្ម
របស់យើងខ្ញុំពុំទទួលបានជោគជ័យឡើយ។
ហេតុដូច្នេះហើយដើម្បីឳ្យអាជីវកម្មទទួលបានជោគជ័យនោះគឺក្រុមហ៊ុនយើងខ្ញុំបានផ្តោត
យកចិត្តទុកដាក់ទៅលើធាតុសំខាន់ទាំងបួនគឺផលិតផល ទីផ្សារចែកចាយ និងការ ផ្សព្វផ្សាយ។
ក. ផលិតផល
ចំពោះផលិតផលវិញគឺហាងរបស់យើងខ្ញុំមានតែម្ហូបអាហាខ្មែរប៉ុណ្ណោះ។ហើយមានរស់
ជាតិឆ្ញាញ់បរិមាណសមរម្យនិងតំលៃថោកសមរម្យផងដែល។
មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះគឺហាងយើងខ្ញុំ
និងខិតខំរកនូវមុខម្ហូបប្លែកៗបន្ថែមទៀតសំរាប់បំរើតំរូវកាអតិថិជន
ខ.
តម្លៃ
ជាកក្តាមួយសំខាន់បន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុនបានបង្កើតផលិតផលរួចមកពោលគឺនៅក្នុងដំ
ណាក់កាលនៃការបើកដំណើការដំបូងគឺហាងយើងខ្ញុំបានកំណត់ថ្លៃ(ម្ហូប)អោយមាន កម្រិតមួយដែលអតិថិជនអាចទទួលយកបាននៅលើទីផ្សារដែលមានរួចមកហើយនោះ
ក្នុងគោលបំណងដើម្បីទាក់ទាញអតិថិជន។
គ ទីផ្សារចែកចាយ នៅក្នុងដំណាក់កាលនៃការបើកដំណើការអាជីវកម្មគឺហាងបានចែក
ចាយតែនៅតាម សណ្ឋាគារ ផ្ទះសំណាក់ ក្រុមហ៊ុន និងអតិថិជនផ្ទាល់។
ឃ . ផ្សព្វផ្សាយ ចំការផ្សព្វផ្សាយអំពីផលិតផលគឺហាងយើងខ្ញុំបានជ្រើសរើសយកប្រភេទ
នៃការផ្សព្វផ្សាយមួយចំនួនដូចខាងក្រោមៈ
១ ការផ្សព្វផ្សាយដោយផ្ទាល់
- ការចុះផ្សព្វផ្សាយដោយផ្ទាល់ដល់អតិថិជនតាមក្រុមហ៊ុនរឺកន្លែននានា
-
ការលើកឡើងនៅពេលណាមានអង្គប្រជុំ
សិក្ខាសិលាផ្សេងៗ
-
តាមរយៈការបង្កើតកម្មវិធីវិទ្យុ
និងទូរទស្សន៍
- តាមរយៈការជួបសភាសជាមួួអតិថិជន
២ ការផ្សព្វផ្សាយដោយប្រយោល
- តាមរយៈកញ្ចក់ទូរទស្សន៍
-
តាមរយៈខិតប័ណ្ណចែកចាយ
-
តាមរយៈទស្សនាវដ្តី
-
តាមប្រព័ន្ធសំលេង(វិទ្យុ)
ង. កាប្រគួតប្រជែង
នេះជាចំនុចមួយដែលយើងត្រូវយកចិត្តទុកដាក់ព្រោះថាហាងរបស់យើងទើបនឺងបើក
រឺចូលទីផ្សារក្រោយគេនេះហើយជាកត្តាមួយដ៍ចាំបាច់ដែលយើងត្រូវសិក្សាអោយបានច្បាស់លាស់អំពីការទទួលយកបានពីសំណាក់អតិថិជន
ជាពិសេសកត្តាតំលៃ។ ទៅលើបញ្ហា
នេះហាងយើងបានកំណត់នូវតំលៃមួយសមរម្យចំពោះអតិថិជនព្រមទាំងទាមទាការបំរើសេ
វាកម្មអោយបានល្អចំពោះអតិថិជនរបស់យើង។
. ផែនការអាជីវកម្ម
រាល់អាជីវកម្មនីមួយៗមិនថាអាជីវកម្មខ្នាត់តូចរឺធំនោះទេគឺតែងតែមានយុទ្ធសាស្រ្ត
រៀងខ្លួនទៅតាមប្រភេទរបស់ខ្លួនដូចនេះហើយទើបអាជីវកម្មផ្គងផ្គងម្ហូបអាហាររបស់
ហាង យើងខ្ញុំបានជ្រើសរើសយុទ្ធសាស្ត្រខិតចូលទីផ្សារព្រោះថាប្រសិនបើផលិតផលយើងអាច
ឈរជើងនៅលើទីផ្សារបានហើយមានអតិថិជនស្គាល់ពីផលិតផលយើងហើយទទូល ស្គាល់នូវគុណភាពរសជាតិ
និងអត្ថប្រយោជន៍របស់ផលិតផលយើងខ្ញុំ។
មូលហេតុនេះហើយដែលធ្វើអោយយើងជ្រើសរើសយុទ្ធិសាស្រ្តខិតចូលទីផ្សារមកប្រើព្រោះ
ថាអាជីវកម្មប្រភេទនេះបើការណាយើងមិនខិតចូលជិតអតិថិជនទេនោះវាអាចមានមូល
ហេតុដែលបណ្តាលអោយផលិតផលយើងមិនអាចឈរជើងនៅទីផ្សាបានយូអង្វេងទេ។
ការប្រើបា្រស់សម្ភារៈ
នៅក្នុងអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គងម្ហូបអាហារគឺចំាបាច់ត្រូវការនូវសំភារៈមួយចំនួនដើម្បីប្រើ
ប្រាស់នៅពេលដំណើការដែលសំភារៈទាំងនោះរួមមាន៖
ល.រ
|
ឈ្មោះសម្ភារៈ
|
ចំនួន
|
តំលៃ
|
សរុប
|
១
|
តុ
|
១៥
|
៣០$
|
៤៥០$
|
២
|
កៅអី
|
|
|
|
៣
|
ចាន
|
ច្រើន
|
|
|
៤
|
ចានស្រាក់
|
២៥
|
|
|
៥
|
ស្រាបព្រា
|
ច្រើន
|
|
|
៦
|
ចង្កឹះ
|
ច្រើន
|
|
|
៧
|
កំសៀវទឹកក្តៅ
|
១៥
|
|
|
៨
|
វែក
|
ច្រើន
|
|
|
៩
|
ខ្ទះ
|
២
|
|
|
១០
|
ចង្រ្កាន
|
៤
|
|
|
១១
|
ក្រធុន
|
ច្រើន
|
|
|
១២
|
កញ្រេញ
|
ច្រើន
|
|
|
១៣
|
កាំបិត
|
ច្រើន
|
|
|
១៤
|
ជ្រុញ
|
៥
|
|
|
១៥
|
ទូទឹកកក
|
១
|
២០០$
|
|
១៦
|
ធូងទឹក
|
៣
|
|
|
១៧
|
ឆ្នាំងបាយ
|
២
|
|
|
១៨
|
ហ្គេស
|
១
|
|
|
១៩
|
ទូដាក់ចាន-ឆ្នាំង……
|
១
|
|
|
២០
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ផែនការហិរញ្ញវត្ថុ
ការប្រើប្រាស់ដើមទុន
ស្របតាមការបង្កើតឡើងរបស់ហាងដើម្បីបំរើនូវសេវាកម្មម្ហូបអាហារដែរជាតំរូវកា
របស់អតិថិជន ភ្ញៀវជាតិនិងអន្តរជាតិហាងយើងខ្ញុំបានប្រើបាស់ទុនចំនួន១៥០០០ដុល្លា។
ដែលត្រូវចំណាយទៅលើ
តារាងការព្យាករណ៍ទៅលើប្រាក់ចំណាយ
ល.រ
|
ឈ្មោះសំភារៈ
|
ចំនួន
|
តំលៃ
|
សរុប
|
||
១
|
លិខិតបើកអាជីវកម្ម
|
|
១៥០$
|
១៥០$
|
||
២
|
ចំណាយលើសម្ភារៈតុបតែង
|
|
១០០$
|
៥០០$
|
||
៣
|
ចំណាយទៅលើសេវាទូរសព្ទ័
|
|
២០០$
|
២០០$
|
||
៤
|
ចំណាយទៅលើប្រាក់ខែបុគ្គលិក
|
|
៥៤០$
|
៥៤០$
|
||
៥
|
ចំណាយទៅលើទឹក-ភ្លើង
|
|
៤០០$
|
៤០០$
|
||
៦
|
ចំណាយទៅលើការជួលអាគារ
|
|
៣៥០$
|
៤៥០$
|
||
៧
|
ចំណាយទៅលើផ្លាកយីហោ
|
|
១៥០$
|
១៥០$
|
||
៨
|
ចំណាយទៅលើម៉ូតូកង់បី
|
|
១០០០$
|
១០០០$
|
||
៩
|
ចំណាយទៅលើម៉ូតូ
|
|
៨០០$
|
៨០០$
|
||
១០
|
ចំណាយទៅលើហ្គេស
|
|
២២$
|
២២$
|
||
១១
|
ចំណាយទៅលើសម្ភាៈផ្សេងៗ
|
|
|
៤០០០$
|
||
១៣
|
សរុប
|
|
|
៨២២២$
|
||
គំរោងផែនការផលិតផល និងចំណូលពីការលក់រយៈពេលបីខែ
ប្រភេទផលិតផល
|
តំលៃក្នុង១ឯកតា
|
ត្រីមាសទី១
|
|
១. ឆាខ្ញី
|
៣.៥០៛
|
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$
|
|
២. សាច់មាន់អាំង
|
៣.៥០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$
|
|
៣. សាច់គោអាំង
|
៤.០០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៣៦០$
|
|
៤. អាម៉ុក
|
៣.៥០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$
|
|
៥. ញុំ
|
២.៥០$
|
X៩០ថ្ងៃ=២២៥$
|
|
៦. បាយឆា
|
២.០០$
|
X៩០ថ្ងៃ=១៨០$
|
|
៧. សំឡការី
|
៣.៥០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$
|
|
៨. សៃយ៉
|
៣.០០$
|
X៩០ថ្ងៃ=២៧០$
|
|
៩. ទ្រព្យដុត
|
៣.០០$
|
X៩០ថ្ងៃ=២៧០$
|
|
១០. ឆាបន្លែគ្រប់មុខ
|
២.៥០$
|
X៩០ថ្ងៃ=២២៥$
|
|
១១. ឆាក្តៅ
|
៣.៥០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$
|
|
១២.ឆាក្តៅគុលស្លឹកគ្រៃ
|
៤.០០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៣៦០$
|
|
១៣. បង្គាឆាខ្ទិះ
|
៥.០០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៤៥០$
|
|
១៤. ត្រីបំពង
|
៥.៥០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៤៩០$
|
|
១៥. ត្រីចំហ៊ុយមីសួ
|
៥០០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៤៥០$
|
|
១៦. ខបង្កងខ្ញីខ្ចី
|
៦.៥០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៥៨៥
|
|
១៧. តុងយុំា
|
៤.០០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៣៦០$
|
|
១៨. ឆាម៉ឺកម្រេចខ្ចី
|
៤.៥០$
|
X៩០ថ្ងៃ=៤០៥$
|
|
១៩. ម្ជូគ្រឿងសាច់គោ
|
៣.៥០
|
X៩០ថ្ងៃ=៣១៥$
|
|
សរុប
|
|
៦៥២០$
|
|
ការវិភាគ SWOT
1.
ភាពខ្លាំង
-
មានសេវាកម្មល្អចំពោះអតិថិជន
-
ការវេចខ្ជប់ល្អ
-
មានការចុះបញ្ជីពាណិជ្ជកម្មត្រឹមត្រូវ
-
មានទីផ្សារច្បាស់លាស់
-
សេវាដឹកជញ្ជូនដល់ផ្ទះ
- គុណភាពអាចទទួលយកបាន
ភាពខ្សោយ
- ទើបតែបង្កើតថ្មី
-
ពិបាកទាញយកអតិថិជន
-
គូប្រកួតប្រជែងច្រើន
2.
ឱកាស
-
យើងមានទីផ្សារគោលដៅនេះជាហេតុហាងរបស់យើងខ្ញុំមានការកើនឡើងពីរ
មួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃឥតឈប់ឈរពីសំណាក់អតិថិជនយ៉ាងច្រើនដោយសារការ
ស្គាល់តៗគ្មាតាមរយៈអតិថិជន និងធ្វើឱ្យអាជីវកម្មរបស់ហាងយើងខ្ញុំកើងឡើង
នូវប្រាក់ចំណូលបានច្រើន និងមានគម្រោងពង្រីកបន្ថែមដើម្បីតម្រុវការរបស់ អតិថិជន
3.
ការគំរាមគំហែង
-
ហិរញ្ញវត្ថុ
-
ច្បាប់របស់រដ្ឋាភិបាល
- កត្តាសេដ្ឋកិច្ច
ផែនការអាជីវកម្មផ្គត់ផ្គងអាហារ
Reviewed by khmerkhasikor
on
6:27 AM
Rating:
No comments:
Post a Comment